Mirosław Szudzichowski


Wykładowca, trener

Doktor nauk organizacji i zarządzania, absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich związanych z marketingiem i sprzedażą. W latach 1990-2001 na stanowiskach dyrektora handlowego i dyrektora zarządzającego w polskich strukturach sprzedaży szwedzkiego koncernu samochodowego SAAB-SCANIA, a następnie MERCEDES-BENZ POLSKA (Daimler Chrysler Automotive Polska). Manager sprzedaży i marketingu w firmie inżynierskiej zajmującej się aplikacjami automatyki i robotów przemysłowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Od 11 lat zajmuje się szkoleniami i coachingiem, jak również konsultingiem oraz pracą dydaktyczną. Posiada 15-letnie doświadczenie biznesowe w zarządzaniu firmą oraz doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu prezentacji, szkoleń, warsztatów umiejętności, wykładów akademickich, autor blisko 50 publikacji w czasopismach poświęconych problematyce zarządzania, marketingu, sprzedaży, ZZL. Posiada Certyfikat trenerski amerykańskiej organizacji „Maximum Impact”.